woensdag 25 december 2019

Kerstavond vieren bij Jeroen en Martijn en het nieuwe paardenstraatje bekijken.

Donderdag 26 december 2019,
Hua Hin.

Voor dinsdag besloten we naar het oude centrum te gaan om het vernieuwde paardenstraatje te gaan bekijken wat echt leuk is geworden met mooie bestrating en allemaal nieuwe kraampjes (dit is het straatje vanuit het oude centrum dat toegang geeft tot het strand via Soi 61).


Het eind van het paardenstraatje.

Voldoende plaats voor brommers en fietsen.

Kraampjes voor de toiletten.


Nog even een wandeling door de oude straatjes bij het Hilton waar we een electrische vliegenmepper kochten.
Daarna een voetmassage en terug naar huis waar ik thuisgekomen mijn telefoon miste dus alles in paniek.
Na goed nadenken wat moeilijk is in deze warmte, gokten we erop dat ik hem op de toonbank had neergelegd bij het kopen van het raket dus terug op de fiets met flinke vaart in de hoop dat hij er nog lag.
We hadden Martijn ook al gebeld en die ging als een speer op zijn bromfiets naar de massage salon maar ook daar lag hij niet.
En ja hoor, ze hadden hem gevonden hij lag achter de toonbank en ik wilde het Chinese vrouwtje een fooitje geven maar dat werd heftig geweigerd.
Maar wat was ik blij dat ik hem terug had. 
Morgen ga ik wel een bloemetje of doos chocolade brengen.
Rond kwart voor 7 zijn we naar Say Cheese gefietst om daar te gaan genieten van een 8 gangen diner bereid door Michel een Hollandse kok.


Een bont gezelschap.




We zaten aan tafel bij Jeroen en zijn vrouw Nathalie en Freddy een Nederlandse militair en nog een aardig stel.
De gangen kwamen een voor een voorbij in een rustig tempo zodat we genoeg tijd hadden om lekker met elkaar te converseeren met als laatste een tiramisu waar ik dol op ben.
De avond werd in goede banen geleid door Martijn onze vriend die de zaak op 1 februari gaat overnemen.
Na het eten nog even nakeuvelen met een biertje aan de stamtafel met wat kerstmuziek en dan met ons stalen ros naar huis (lopend vanwege de kerstwijn).
   
                          ...........................................

De volgende dag, eerste kerstdag hebben we gebruikt om een keer echt te luieren in en om het hotel, ik wat tv kijken en lezen en Ina nog even spartelen in het zwembad.
Voor de avond besloten we om nog een keertje te gaan eten bij de Happy Pig waat we ons allebei lieten verrassen met twee spiesen met friet.


We hadden de vorige dag teveel gegeten en gesnoept.
Voor morgen hebben we een fietstocht gepland naar de golfbaan in het noorden van Hua Hin bij de Universiteit.
Welterusten en nog een prettige voortgang van de tweede kerstdag............

1 opmerking:

Luviënne zei

Lieve Cees en Ina, De foto's zien er mooi uit. Straalt van gezelligheid en echt vakantie hebben. Fijn dat je je telefoon weer snel en in goede staat terug had. En ja het straatje naar het strand is mooi opgeknapt. Dat vonden wij ook. Nou geniet nog van jullie kerst.

Liefs van ons.