vrijdag 31 januari 2014

De terugreis gaat beginnen.

Maandag 27 januari
Bangkok

Ruim voordat de wekker afliep werd ik wakker en ben naar de bakker gelopen voor verse broodjes. Toen ik terug kwam was Ina ook wakker en hebben we lekker ontbeten. Koffers op bed en vullen maar, dat is altijd mijn taak. Rond half elf ben ik naar beneden gegaan om een tuk-tuk te roepen aan de overkant die ons naar het busstation op Soi 96 zou brengen.


Klaar voor de reis.
We hadden een kaartje voor 12 uur maar de bus van 11 uur stond nog te wachten op 2 passagiers die niet kwamen opdagen dus heb ik gevraagd of wij die plaatsen konden krijgen, dat was geen probleem en konden voor 30 Bath worden omgeboekt.

Nog even koffie gescoord.

De bus van 11 uur.
We hadden geen problemen onderweg met die demonstraties en arriveerden na 3 uur op de luchthaven waar Paul en Jenny ons stonden op te wachten. We zouden de laatste nacht bij hen slapen in Nonthaburi. Dat is een half uurtje van de luchthaven. We zijn eerst gaan eten aan de Chao Phraya rivier om daarna naar hun huis te gaan.

Lekker vol gegeten voor de laatste keer.
 
Paul en Jenny.

Onder het genot van een biertje hebben we tot 10 uur zitten kletsen en zijn onder de wol gekropen omdat we de volgende dag weer om 8 uur moesten opstaan. Welterusten...........

Geen opmerkingen: