vrijdag 31 januari 2014

Naar huis

Dinsdag 28 Januari
Bangkok.

Half vijf was ik al wakker misschien omdat ik bang was om me te verslapen. Toch maar blijven liggen want Ina had een wekker gezet. Om acht uur stond ons ontbijt klaar met 2 gebakken eitjes en vers fruit en zijn we kwart over negen richting luchthaven gegaan waar we een uurtje later aankwamen door de drukte. in de vertrekhal namen we hartelijk afscheid van Paul en Jenny en bedankten ze voor de logeer partij. We werden snel geholpen bij de incheck balie omdat er geen rij stond. Met mijn ICD pas door de security zonder problemen en nog een laatste mango shake achter de douane en de terugvlucht kon beginnen.

Een beetje verdrietig.
  
Luchthaven Suvarnabhumi.
Het was weer een gezellige vakantie en we hopen in december weer terug te komen. Ik hoop dat jullie het verslag leuk vonden.

Geen opmerkingen: