maandag 31 december 2018

Eten met een kookpot op het plein 88 met muziek van Carabao.

Zondag 30 december 2018
Hua Hin,

Vandaag maar weer eens aan de benen werken door een stukje te fietsen.
We gingen richting de bergen maar moesten toch na 2 kilometer opgeven .
We kwamen onderweg nog wel een ei leverancier op de brommer tegen die zijn kunsten vertoonde.


Het zijn kunstenaars.
Ook de trompetbloem komt hier voor.
Het was toch iets te hoog gegrepen voor ons, we moeten volgend jaar maar eens aan een electrische fiets denken dan kunnen we ook andere gebieden bereiken.
Dan maar een brillenwinkel opzoeken om een nieuw touwtje voor mijn leesbril te zoeken.
Ik had geluk ze hadden een gele die past goed bij mijn zwembroek en nieuwe gele t-shirtjes.
Rond twee uur werd het tijd voor een gezonde salade bij Oy met een glas jus de orange.
Voor de avond hadden we afgesproken op het plein want er zou een wereld beroemde Thaise band optreden te weten "Carabao".


De Andre Hazes van Thailand.
Goede bewaking.
Het was verschrikkelijk druk en de meeste tafels waren gereserveerd (ik wist ook niet waar iedereen had geboekt) dus moest ik een truc verzinnen om half vijf om ook een tafel te bemachtigen.
Nu was er het toeval dat ik een foto had laten uitprinten van het meisje van de kookpotten kraam en daar ben ik op afgestapt met de mededeling dat ik een tafel wilde boeken met twee kookpotten.
En wonder boven wonder werkte mijn charme en ging ze gelijk een tafel dekken voor zeven uur.
Er was ook heel veel politie en bewaking van militairen aanwezig.
We hadden zoiets nog nooit meegemaakt in Thailand. 
Het was een geslaagde avond met het koken van de potten op tafel met de familie van Martijn.


Gezellig kokkerellen.
Ina met Coby.
Martijn weet nog niet wat hij wil eten.
Drukte op het plein.
Na afloop zijn de ouders met een taxi naar het hotel gegaan en wij zijn met z'n drieën nog naar Jeroen gegaan met een tuk-tuk om nog wat te drinken en na te praten over onze belevenissen.
Het is laat geworden voor ons doen en lekker onder de lakens gekropen om ?
Welterusten en tot morgen..............


1 opmerking:

Luciënne zei

Om??????? hebben jullie tenen geteld of alvast het nieuwe jaar ingewijd? Nog veel plezier de komende week. Wij genieten nog steeds op een afstandje mee.