zondag 24 januari 2016

Fietsen, hoge vochtigheid en muziek pleintje.

Zaterdag 23 januari 2016
Hua Hin.
 
Vandaag maar weer eens op de pedalen, een beetje voor de bergen langs waar we een paar groepjes welpen en kabouters tegen kwamen. Wat een verschil met Nederland de discipline die de kinderen hier hebben. Daarna weer lekker gegeten bij T.Tumtad in Soi 94. Iedere keer zeggen we tegen elkaar het lijkt wel of het steeds lekkerder wordt. Voor de lekkerbekken onder ons beslist een bezoek waard deze aardige dame, niet vergeten Soi 94 dwars.
 
Ina bekijkt de welpen en kabouters.
 
Deze zaak verdiend een 8,5.
We hadden de fietsen meegenomen naar het hotel omdat we in de avond toch richting Jeroen gingen eten. De luchtvochtigheid was zo hoog dat ik weer peentjes zat te zweten ondanks de gezicht- ventilator die ik van Jeroen kreeg. Ina nam spaghetti en ik had door de hitte irritatie geen trek om te eten. Ik moest daar weg omdat er te weinig ventilatie was. We zijn naar het muziek pleintje gelopen en binnen een half uur was mijn shirt droog omdat het daar volhangt met ventilatoren in de open lucht. Het was een leuke sfeer met wederom jaren 70 muziek die bij ons ouderen nog steeds aanslaat.
 
 
Na een paar drankjes zijn we in een tuk-tuk gestapt en naar het hotel gereden om nog een Singha op het balkon te drinken met de tonen van de band onder ons op het pleintje. Ook nog even op de weegschaal gestaan bij de lift, hij gaf 104 kilo aan dus ik denk dat hij kapot is!
Welterusten allemaal.............
 
 
 

Geen opmerkingen: