dinsdag 20 januari 2015

Een mooie Jeep Willy uit 1957.

Dinsdag 20 januari 2015
Voorhout.

Bij mijn zoektocht naar een vervoersmiddel voor de toekomst in Thailand ben ik in contact gekomen met een Nederlander die daar woont en in het bezit is van twee leger jeeps waarvan hij er een wil verkopen. Hij heeft deze totaal gestript en gereviseerd naar de huidige gebruiksnormen. Ook heeft hij er een andere Toyota motor in laten zetten, een 16 klepper. Dus er zit ook een stuurbekrachtiger op. Nu ik te horen heb gekregen dat het onmogelijk is om een kenteken te krijgen op een buggy heb ik mijn zinnen gezet op een jeep.
Hij krijgt op 26 januari een landgenoot die komt kijken om hem te kopen en als dat niet doorgaat wil ik verder met de onderhandeling. Ik hou jullie op de hoogte.
Als je op de foto klikt vergroot hij.













 
 

Geen opmerkingen: