vrijdag 31 januari 2014

Uitslaapdag.

Zaterdag 25 januari
Hua Hin.

Door de gezellige vorige dag had ik sinds lange tijd een kater dus heb ik uitgeslapen. Om twee uur ging ik mijn korte broek bij de kleermaker brengen om er een elastiek in te laten zetten.

De kleermaker.
Ondanks dat het al laat was, besloten we toch om nog een strandloop te maken en er gelijk een hapje te eten. Na dit alles konden we mijn broek weer ophalen voor de prijs van 60 Bath (€ 1,32) en gingen we nog even naar het Hollandse terras waar we dezelfde mensen weer tegen kwamen van gisteren. We hebben het niet zo laat gemaakt want we wilden op tijd eten op de nachtmarkt waar Ina nog een aardigheidje kocht voor de vrouw van Willem en Ton.

Ina met haar vriendin uit Birma.
Als moslima.
Hoe later..........
Na afloop nog even naar het uitgaanscentrum voor een drankje bij Pui waar ik ook nog een nep Rolex kocht omdat de verkoper een maand lang een poging had gedaan om wat te verkopen aan mij.

Net echt....
Lekker naar huis gewandeld en onder het laken gekropen. Welterusten................

Geen opmerkingen: