maandag 27 december 2010

Eerste Kerstdag.

Zaterdag 25 december 2010.
Koh Chang


Door de airco van het eiland en het varen met de speedboot ben ik nu ook mijn stem kwijt, wat lekker rustig is voor Ina. Op eerste Kerstdag zijn we na het ontbijt met een songthaew naar White Sand gereden om daar gezellig een mango shake te drinken en nog even te winkelen. Het was zo warm dat we na het slenteren langs de winkeltjes in de stoel van de voetenmassage terecht zijn gekomen.

Overvallen door de hitte?
Welke zal ik nemen.
Na een uur masseren en een heerlijke kop kruiden thee liepen we weer als herboren. Hierna belanden we in een leuke restaurantje dat allemaal kippen voor de deur had hangen dus onze keuze was snel gemaakt. Halve kip met patat en sla. Ik moet zeggen dat ging er best in na een maand grotendeels Thais voedsel. Na het eten was het tijd voor een half uurtje rust dus hebben we een taxi terug genomen en een dutje gedaan en daarna een heerlijk duik in het warme zwembad. We zijn hier tot het donker in gebleven onder het genot van een biertje en een wijntje. Inmiddels hebben wij ook vernomen via een mailtje van de plaatselijke politie dat de vermeende lichaamsdelen die wij hadden gevonden niet behoren bij een misdrijf maar afkomstig bleken van ontklede modepoppen wat een hele geruststelling voor mij was! Ons plan voor morgen is om de Belg op het zuidelijke strand nog een keer te bezoeken.

Geen opmerkingen: