zaterdag 18 januari 2020

Onze kenissen Conny en Jan zijn geariveerd, gezellig eten.

Zondag 19 januari 2020,
Hua Hin,

Vrijdag zijn we wat boodschapjes gaan doen en nog wat wezen fietsen in de buurt.


Voor de avond hadden we onze zinnen gezet op een restaurant met de naam Hanoi waar je Vietnamees kunt eten.
Het was voor ons echt de eerste keer maar het viel reuze mee onze eerste kennismaking met Vietnam.
Misschien een nieuwe bestemming voor een uitstapje volgend jaar.


Zaterdag zijn we weer naar het strand geweest waar Ina weer kon spelen met de Hema worst van Nora.
We kregen te horen dat we woensdag 22 januari om 8.00 uur worden opgehaald met een minivan die ons naar de boot brengt om een dagje te varen, vissen en te zwemmen op de zee.
We hebben met Nora en Kees de lunch gebruikt bij Mink (zo heet de strandtent waar we vaak liggen) waar ze erg lekker kunnen kokerellen.
Bij het naar huis gaan was ik mijn plastic horloge vergeten die had ik om de paal van de parasol geklemd.
Thuis in het hotel snel de Facebook pagina opgezocht en geappt dat ik op bedje 32 lag dus hij was snel gevonden en veilig gesteld.


We hadden inmiddels ook vernomen dat onze vrienden Conny en Jan waren aangekomen dus spraken we af dat we naar ze toe zouden komen om lekker te ouwehoeren en te eten bij Say Cheese.
We hadden hun ook al twee jaar niet gezien in Thailand of Nederland.


Na een broodje shoarma voor mij en Ina d'r balletje gehakt met salade en friet hebben we de taxi gebeld om ons terug te brengen naar de muzieknoten op het plein om nog even te luisteren op het balkon.
Welterusten.............



Geen opmerkingen: