dinsdag 10 december 2019

Koffie over m,n toetsenbord en mijn fiets is eindelijk klaar.

Woensdag 11 December 2019
Hua Hin

Tijdens mijn ochtend ritueel van koffie drinken en een stukje schrijven ging het faliekant mis, het oortje van mijn kartonnen koffie bekertje scheurde af en ik kreeg de koffie over mijn buik en toetsenbord.
Toetsenbord overleden dus ik besloot om een nieuwe te gaan halen in het winkelcentrum.


Bluport
 Nergens kon ik er een bemachtigen die aan mijn eisen voldeed dus gaf het maar op en we reden met een songthaew voor 10 Bath naar Martijn om een uitsmijter met ham en kaas en tomaat te eten.
Ongeduldig dat ik was ging ik toch nog een keer het toetsenbord aansluiten op de telefoon van Ina en ja hoor hij deed het weer.
Waarschijnlijk was de koffie opgedroogd tijdens onze wandeling langs alle kraampjes.
Op de terug weg naar het hotel nog even een relax moment bij de voeten massage en tegen 3 uur naar de fietsenmaker om mijn gerepareerde fiets op te halen.


Een boom in onze kleur.
Tot onze verbazing stond de fiets er hetzelfde bij als de dag ervoor, hij had nog niets gedaan omdat hij geen geld had om een band te kopen.
Hij vroeg 160 Bath en stapte op zijn brommer om een band te scoren.
Rond 5  uur gingen we kijken en jawel de fiets was klaar en ik hoefde niets bij te betalen.
Dat is een koopje hier voor 4,80 Euro, kost in Nederland het 10 voudige.
Voor de avond hadden we afgesproken met Wim en Sylvia om op het plein te eten. We konden het niet laten en namen weer een hot pot.
Na afloop nog koffie en een biertje op het balkon waar na een half uur Jan en Selma ook aan schoven om mee te vieren dat mijn fiets was gerepareerd.
Het werd best wel laat en Ina ging aan de overkant bij de Tesco even bier bij halen want hier hadden we niet op gerekend.
Na de visite te hebben uitgezwaaid zijn we lekker in bed gedoken, welterusten.............

1 opmerking:

Luciënne zei

Lekker genieten!