woensdag 14 januari 2015

Onze laatste dag in Hua Hin met 's avonds muziek bij Say Cheese.

Maandag 12 januari 2015
Hua Hin.

Omdat het echt de laatste dag was, wilden we ons niet teveel vermoeien. We hebben de koelkast leeg gemaakt en dat aan Conny gegeven. We zijn nog een stuk gaan wandelen op de Petchkasem road richting het noorden en hebben wat gekeken bij scooter dealers en een dealer die een legerjeep te koop had.

Leuke Honda voor mij.

En een witte voor Ina.
De prijs van een scooter van 110 cc valt hier best mee (45.000 Bath = € 625,00). De garagehouder zag mij niet voor vol aan en vroeg 450.000 Bath voor de jeep, ik moet zeggen dat hij er wel nieuw uitzag.

Een beetje te duur.
Maar een vervoermiddel gaat pas belangrijk worden over twee jaar als we voor 5 maanden gaan. We namen ook de laatste voetmassage van onze vakantie en 's avonds hadden we afgesproken bij Jeroen die weer muziek had.

Sinds jaren niet meer van die mooie benen gehad!
Tot onze verbazing kwamen Wim en Sylvia ook nog afscheid nemen en uiteraard schoof Conny ook nog aan. We hebben nog samen gegeten. Ina nam een gerookte zalmsalade en ik hoorde van Wim dat de ballen van Jeroen zo lekker waren met jus. Ik moet mijn meerdere erkennen in het maken van een bal gehakt met jus. Iedereen in de buurt van Hua Hin raad ik aan om de ballen van Jeroen te gaan proeven.

Proost op volgend jaar.
Gerookte zalm salade.
Het werd een gezellige avond met aan het eind een traantje toen we iedereen gedag moesten zeggen, maar het is zo weer december en voor die tijd zien we de meesten in Nederland terug van de zomer bij ons thuis. Rond 12 uur zijn we naar het hotel gegaan want de volgende dag worden we gewekt om half vijf. Welterusten..............


Geen opmerkingen: